لزوم سرویس دوره ای آسانسور درب کابین

درب های که از قسمتهای مهم آسانسور هستند که به علت استفاده بیشتر مورد سرویس دهی قرار می گیرند به همین جهت عملکرد درب کابین بسیار اهمیت دارد.


[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی انواع درب آسانسور

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]آشنایی با انواع درب آسانسوراهمیت زیادی دارد .زیرا  درب اسانسور از اجزای اصلی آسانسور می باشد .در این مقاله ،شرکت اوج پیمای آتیس لیفت به معرفی انواع آن می پردازد .بلکه چراغ راهی در انتخابی هرچه بهتر برای شما عزیزان باشد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]تاریخچه آسانسور نشان می دهد ،جابجایی عمودی ،همواره از اساسی ترین نیازهای بشر بوده وهست .

در واقع از قدیم الایام آسانسورها در زندگی انسانها بوده و از قدیمی ترین اختراعات بشر میباشد .

امروزه با گسترش آسمان خراش ها و ساخت ساختمان های مرتفع ،نیاز به آسانسور افزایش چشم گیری یافته .

می توان گفت بدون آسانسورها ،آسایش زندگی به هم می ریزد و اصلا شدنی نیست .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”اهمیت درب آسانسور” color=”blue” border_width=”3″ css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اهمیت درب آسانسور

درب آسانسور و دقت در نصب آن از اهمیت بالایی برخوردار است .

نصب صحیح آن ،در عملکرد درست آسانسور بسیار موثر است .

بسیاری از خطرات آسانسور ،ناشی از اشکالات در درب آسانسور یا نقص در نصب درست و صحیح آسانسور می باشد.

بسیار حائز اهمیت است نصب درب توسط متخصص این کار صورت گیرد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”5215″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large”][vc_column_text]درب آسانسور، از نظر ایمنی و کارکرد، یکی از قطعات مهم آسانسور شناخته شده است. نصب صحیح آن، اهمیت زیادی دارد. در صورت  تجربه نداشتن در نصب اجزا و قطعات مختلف آن ،امکان  بروز خسارت مالی فراوان و حتی جانی وجود دارد. به همین دلیل تامین امنیت  مسافران از وظایف مهم درب آسانسور می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]هم چنین درب های آسانسور ،از لحاظ تامین زیبایی آسانسور و ساختمان نیز دارای اهمیت می باشند .

آنها  صرفا برای ورود و خروج افراد از آسانسور استفاده نمی شود .بلکه جلوه بصری بیرونی آسانسور هستن .وجود آنها علاوه بر تامین امنیت مسافر ،به لحاظ تامین زیبایی نیز حائز اهمیت است  و در تزئینات آسانسور مورد توجه قرار میگیرد .[/vc_column_text][vc_single_image image=”5216″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]حال که به اهمیت درب آسانسور چه به لحاظ تامین امنیت و چه به لحاظ تامین زیبایی پی بردیم ،در این مقاله به معرفی انواع آن می پردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم .

شرکت اوج پیمای آتیس لیفت ،با سال ها تجربه در زمینه خدمات آسانسور ، و بهره مندی از کادری مجرب و متعهد ،آماده ارائه خدمات و مشورت به خریداران محترم می باشد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”اوج پیمای آتیس” h4=”برای دریافت مشاوره رایگان از شرکت فنی مهندسی آتیس با ما همین الان تماس بگیرید.” txt_align=”center” style=”custom” add_button=”bottom” btn_title=”تماس” btn_style=”gradient-custom” btn_gradient_custom_color_1=”#141414″ btn_shape=”square” btn_align=”center” css_animation=”zoomIn” btn_button_block=”true” custom_background=”#1d3ceb” custom_text=”#f3dd10″ btn_link=”url:tel%3A%2F09122496320|||”]تزئینات آسانسور[/vc_cta][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”وظایف درب آسانسور” color=”blue” border_width=”3″ css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

وظایف درب آسانسور چیست

درب آسانسور وظایف مختلفی ،از جمله :

  • جایگاه ورود و خروج مسافر
  • تامین امنیت مسافر
  • تامین زیبایی آسانسور
  • ایجاد آرامش خاطر برای مسافر

می باشد .

اما در واقع مهم ترین وظیفه آن، تامین امنیت جانی مسافرین می باشد .این وظیفه را با قطع دسترسی مسافرین به محیط های خطرناک آسانسور و به عبارتی،تفکیک فضا انجام می دهد .

بدین صورت از پرت شدن مسافر در داخل چاه آسانسور ،جلوگیری می شود .

هم چنین با پوشاندن فضای تاریک و محصور چاه آسانسور ،از ایجاد رعب در مسافرین جلوگیری می کند .به عبارتی ایجاد آرامش خاطر برای مسافرین می نماید .[/vc_column_text][vc_single_image image=”5218″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeInUpBig”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع درب آسانسور

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسته بندی درب آسانسور از نظر جایگاه آن

در ابتدا این مسئله مهم است که شما بدانید هر آسانسور دارای دو در می باشد .که با توجه به وظیفه و جایگاه قرار گیری ،به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  1. درب کابین
  2. درب طبقه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب کابین :

همانطور که از نامش مشخص است بر روی کابین نصب می شود .در واقع نقش تفکیک فضای کابین از چاه آسانسور را دارد .

در هر آسانسور فقط به یک درب کابین نیاز داریم .زیرا درب همراه با کابین جابجا می شود .و هنگام توقف در ایستگاه باز می شود .

در این نوع درب هرگز از نوع لولایی استفاده نمی شود .

درب کابین متشکل از اجزای زیرمی باشد:

  • کفشک‌ها
  • کنتاکت
  • موتور سر درب
  • تسمه
  • قرقره‌ها
  • چهارچوب
  • لته‌ها
  • سیل درب

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب طبقه:

در جلوی درب کابین و در محل تعبیه شده جهت ورود و خروج مسافرین قرار میگیرد .وظیفه جداسازی چهارچوب آسانسور از چاه آسانسوررا به عهده دارد .این درب به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد .که در ادامه به تفضیل به آن می پردازیم .

این درب فقط در صورتی امکان باز شدن دارد که درب کابین در محل مورد نظر توقف کرده و باز شده باشد .

تعداد درب طبقات مورد نیاز در هر ساختمان متفاوت است.در واقع به تعداد توقف های آسانسور بستگی دارد. ما در هر طبقه به یک درب نیاز داریم .

البته به تعداد ورودی و خروجی ها هم بستگی دارد .بعضی از آسانسورها از دو طرف دارای درب می باشند .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسته بندی درب آسانسور از نظر سیستم عملکرد

درب های آسانسور از نظر سیستم عملکرد خود به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. درب آسانسور اتوماتیک
  2. درب آسانسور نیمه اتوماتیک

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_gap][vc_column_text]

درب اتوماتیک :

همانطور که از نامشان پیداست ،وظیفه خود را کاملا بصورت اتوماتیک انجام می دهند .در واقع این کار بدون دخالت افراد داخل یا خارج از آسانسور انجام می شود .

درب آسانسور ،بصورت اتوماتیک باز و بسته می شود .

نکته قابل توجه در مورد درب های اتوماتیک این است که هم در درب های کابین و هم در درب های طبقات مورد استفاده و توجه سازندگان قرار می گیرد .[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”5220″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع درب اتوماتیک :

درب های اتوماتیک خود به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. درب اتوماتیک تلسکوپی:درب از یک سمت باز و بسته خواهد شد.تعیین سمت باز و بسته شدن درب با توجه به موقعیت آسانسور ،از اهمیت بالایی برخوردار است.که متخصصین در مورد آن تصمیم می گیرند .
  2. درب اتوماتیک سنترال :درب از وسط باز و مجددا از کناره ها بسته خوهد شد .درب های دو طرف ،بصورت کاملا یکسان طراحی می شوند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزایای درب اتوماتیک :

از مزایای درب اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • یکی از مزیت های مهم این درب که سبب تقاضای بیشتر آن شده است، مکانیزم طراحی آن است .بدین صورت که زمانی که به طبقه مورد نظر خود می رسیم ،قفل درب طبقه را باز و بسته می کند.درب کابین نیز باز و بسته می شود .
  • درب های اتوماتیک عایق صدا می باشند .بدین ترتیب مانع از انتقال سر و صدای چاه آسانسور به مسافرین و به هم ریختن آرامش آنها می شود .
  • ایجاد زیبایی در محیط .زیرا متناسب با محیط طراحی های شیکی برایشان در نظر گرفته شده است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_gap][vc_single_image image=”5273″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeInLeft”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

درب نیمه اتوماتیک :

باز و بسته شدن درب های نیمه اتو ماتیک ،بصورت لولایی می باشد .بدین ترتیب که هنگامی که آسانسور به طبقه مورد نظر می رسد ،ابتدا درب کابین به صورت اتوماتیک باز می شود. سپس درب طبقه توسط مسافرین که قصد ورود و خروج دارند ،بصورت دستی ،باز و بسته می شود .

نمی توان گفت استفاده از این درب ها منسوخ شده است .اما معمولا در ساختمانهای قدیمی دیده می شوند .

این دربها در مقایسه با دیگر دربها، دارای قیمت بسیار پایین تری هستند .و به همین دلیل  دربهای لولایی مرکز توجه بسیاری از طراحان و کارفرمایان است و سبب گردیده در زمان حاضر نیز از این نوع درب ها استفاده و کاربرد ویژه ای داشته باشند.در واقع صرفه اقتصادی بالایی دارند .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسته بندی درب آسانسور از نظر باز و بسته شدن

درب های آسانسور از نظر نحوه باز و بسته شدن به انواع مختلفی تقسیم می شوند .در ادامه به معرفی آنها می پردازیم .

  • درب لولایی تک لنگه
  • درب لولایی دو لنگه
  • درب عمودی
  • درب تلسکوپی
  • درب سانترال

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][cz_gap][vc_column_text]

درب لولایی تک لنگه :

درب لولایی تک لنگه از قدیمی ترین انواع درب آسانسور می باشد .دانستن این نکته حائز اهمیت است که این نوع درب ،فقط برای درب طبقه قابل استفاده است .

این نوع دربها نیازی به عرض زیاد ندارند و در عرضهای 90-80-70 سانتیمتر تولید شده .

درب منحنی ،نمونه ای خاص از درب لولایی تک لنگه می باشد .که در آسانسورهای توع پاناروما کاربرد دارد .و در طراحی  آسانسورهای فوق لاکچری استفاده می شود .

در این مورد ،چاه ،کابین و در ب آسانسور همگی بصورت منحنی هستند .

همانند هر وسیله دیگری این نوع درب ها هم دارای نقاط قوت و ضعف مخلتفی می باشند که در ادامه به شرح آن می پردازیم .[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][cz_gap][cz_gap height=”15px”][vc_single_image image=”5284″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeInRight”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مزایای درب های لولایی تک لنگه :
  • این دسته از درب ها برای فضاهای کوچک مناسب است .
  • مناسب برای ساختمانهای قدیمی که فاقد آسانسور هستن و اینک قصد نصب آسانسور در ساختمان خود دارند می باشد .زیرا در چنین شرایطی، تعبیه مکان کوچکی برای آسانسور راحت تر است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معایب درب های لولایی تک لنگه :
  • باز و بسته شدن آن اتوماتیک نیست و توسط افراد انجام میگیرد .این می تواند ایجاد نارضایتی کند .
  • این درب ها برای افراد معلول ،سالمند ،کودک و سایر افراد کم توان مناسب نیست .
  • کندی باز و بسته شدن درب.
  • این درب ها هنگام باز شدن موجب اشغال فضای راهرو می شوند که میتواند ایجاد مزاحمت برای سایرین کند.
  • اشغال فضای راهرو در فضاهای کوچک بسیار آزار دهنده خواهد شد.
  • خطر اصابت درب آسانسور به کسی که پشت آن ایستاده است .زیرا افراد داخل آسانسور اطلاعی از حضور آنها ندارن .
  • ایجاد تداخل و مزاحمت برای درب واحد ساختمان ،در صورت کنارهم قرار گرفتن آسانسور ودرب واحد .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب لولایی دو لنگه :

این نوع درب دارای طراحی یکسان با درب های تک لنگه هستن .با این تفاوت که از دو درب در طراحی استفاده شده است .که از دو طرف باز می شوند .و سبب افزایش عرض آسانسور و درب کابین می شود.

هدف از این کار رفع اشکال کوچک بودن درب ورودی آسانسور می باشد .و به منظور بهره وری بیشتر از فضای چاه آسانسور بدین گونه طراحی شده اند .

این نوع آسانسورها برخلاف نمونه قبلی ،مناسب فضاهای کوچک نمی باشد . و در مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که فضای کافی در اختیار داریم .مثل لابی ها ،بیمارستان ها و …

اهمیت این موضوع بدبن جهت است که سد معبری برای سایرین نباشد.

کاربرد این آسانسورها معمولا درآسانسور بیمارستان ها  برای ورود و خروج راحت برانکارد و سایر آسانسورهای باربری می باشد .[/vc_column_text][vc_single_image image=”5287″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”zoomIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب  گیوتینی یا عمودی :

این درب ها نوع جدیدی از طراحی درب ها ،در پاسخگویی به نیاز بشر می باشد .بدین صورت که درب به سمت بالا باز و به سمت پایین بسته می شود .

درب های عمودی بهترین انتخاب برای آسانسورهای ماشین بر ، باربری و … می باشد .ولی این بدان معنی نیست که در انواع دیگر قابل استفاده نیست .

این نوع درب فضای کمی اشغال می کند و برای فضاهای کوچک نیز مناسب می باشد .و از ایجاد مزاحمت برای سایرین تا حد چشمگیری جلوگیری شده است .

نیروی لازم برای باز و بسته شدن این نوع درب به دو صورت تامین می شود:

  • مکانیکی

بصورت دستی باز و بسته می شود .

  • الکترومکانیکی

توسط نیروی موتور[/vc_column_text][vc_single_image image=”5275″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”bounceIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب تلسکوپی :

درب های تلسکوپی یا کشویی ،از یک سمت باز می شوند و باز به همان سمت بسته می شوند .

در بالای آن متناسب با شرایط دو یا سه قاب قرار گرفته که هنگام باز شدن درب آسانسور ،بصورت کشویی روی هم قرار میگیرند و موقع بسته شدن از هم باز می شوند.

اینکه در به سمت چپ باز شود یا راست ،متناسب با شرایط چاه ،فضا و طراحی انتحاب می شود .و این تصمیم بر عهده متخصصین این حوزه است .

از دلایل محبوبیت درب های کشویی می توان به

  • سرعت بالا تر آن در مقایسه با انواع لولایی
  • مقرون به صرفه بودن
  • طراحی شیک و زیبایی

اشاره کرد .[/vc_column_text][vc_single_image image=”5276″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeInDown”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

انواع دربهای تلسکوپی
  • تلسکوپی اتوماتیک :

این نوع درب مناسب کودکان ، سالمندان ،معلولان و … است .فضای کمی را اشغال می کند .سرعت بازو بسته شدن آن مقبول است .مجموع این عوامل باعث محبوبیت آن شده است .

  • تلسکوپی نیمه اتوماتیک:

معمولا در ساختمانهای قدیمی استفاده می شده است .درب کابین بصورت اتوماتیک و درب طیقه به صورت دستی هل داده و باز می شود .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

درب سنترال :

این نوع درب از ابتدای ورود به بازار ،با استقبال گسترده ای روبرو شدن .درب های سنترال متشکل از دو لنگه درب مجزا هستن که مماس بر هم قرار گرفته اند و از وسط به کنار جمع می شوند و مجدد به سمت وسط باز می شوند .

این درب ها متناسب با نوع طراحی میتوانند دو لته یا چهار لته باشند .یعنی هر کدام از درب ها بصورت تک قاب یا دو قاب باشند .

این درب ها در انواع  ساختمانها قابل طراحی و اجرا می باشند .و از محبوبیت بالایی برخوردارند .

از محاسن درب های سنترال میتوان :

  • قابل طراحی و اجرا هم در درب کابین و هم درب طبقه
  • سرعت بالای عملکرد و باز و بسته شدن درب
  • اشغال کمتر فضا و عدم ایجاد مزاحمت

نام برد .و البته هم چون نمونه های دیگر نقاط ضعفی نیز دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم کارکرد درست چشمی درب
  • عدم کارکرد درست در هنگام بروز خطا

[/vc_column_text][vc_single_image image=”5277″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_outline” border_color=”blue” onclick=”img_link_large” css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مقایسه درب های  تلسکوپی و سنترال :

درب های سنترال سرعت عملکرد بالاتری دارند .در عین حال از لحاظ جلوه بصری ،زیبا تر هستن .امکان قرینه سازی با فضا را دارند .د رمواقعی که کابین نیاز یه عمق بیشتری دارد مناسب تر است .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

بررسی کلی انواع درب ها
  • درب های اتوماتیک ،کاربر پسند تر است .زیرا سرعت بسیار بالاتر ،صدای بسیار کم تر و سهولت کاربری بیشتری دارند .
  • ارتفاع درب طبقات 195 سانتی متر می باشد .
  • در طراحی درب های نیمه اتوماتیک ،حتما باید یک درب شیشه ای کوچک تعبیه شود تا از حضور کابین در طبقه مطمئن شویم .
  • با توجه به کاربری آسانسور باید درب مناسب انتخاب شود .
  • با توجه به معماری و هارمونی ساختمان از انواع درب ها می توانیم استفاده کنیم .
  • در طراحی درب ،توجه به عرض کابین و زمان بسته و باز شدن آن از اهمیت بسیاری برخوردار است .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_cta h2=”آتیس” h4=”مرجع تخصصی آسانسور” h4_font_container=”color:%23e7b80d” h4_css_animation=”rollIn” txt_align=”center” shape=”round” style=”custom” add_button=”bottom” btn_title=”تماس با آتیس” btn_style=”gradient-custom” btn_gradient_custom_color_1=”#60745d” btn_align=”center” use_custom_fonts_h4=”true” btn_button_block=”true” custom_background=”#1637f2″ custom_text=”#ebd409″ btn_link=”url:tel%3A%2F09122496320|||”]

دریافت مشاوره و خرید انواع آسانسور

تزئینات آسانسور[/vc_cta][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text]

بهترین نوع درب آسانسور کدام است

در میان انواع درب آسانسور ،درب اتوماتیک ،بهترین گزینه برای یک آسانسور ایده آل است .چرا که درب یکی از اجزای با اهمیت آسانسور می باشد .

درب اتوماتیک برای ایجاد امنیت و داشتن سرعت بهینه رفت و برگشت ،بهترین انتخاب خواهد بود .

قطعا استفاده از بهترین درب اتوماتیک برای آسانسور ، در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد .و سطح کلاس ساختمان و آسانسور ،کیفیت و امنیت آن را نیز ارتقا می دهد .

از نظر بسیاری از متخصصین و کارشناسان ای حوزه ،درب عمودی سنترال بهترین درب آسانسور می باشد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text]

سخن پایانی

همانطور که در طول مقاله متوجه شدین ،انواع درب های مختلفی برای آسانسورها طراحی و تولید شده اند .که باید با توجه به فضای در اختیار ،نوع کاربری آسانسور ،بودجه در اختیار و … بهترین انتخاب را داشته باشیم .

می دانیم که درب های آسانسور به لحاظ ایمنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند .کوچک ترین خطا در نصب هریک از قطعات باعث مشکلات عدیده ای چون :

  • خرابی های مداوم
  • خطرات جانی و مالی جبران نا پذیر
  • کاهش طول عمر مفید درب ها

می شود .

علاوه بر نصب صحیح ، کیفیت قطعات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است .و نامرغوب بودن آنها دقیقا مشکلاتی که در بالا ذکر شد را ایجاد می کند .

توصیه جدی ما به شما ،خرید و نصب درب توسط شرکت های معتبر می باشد .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

شرکت اوج پیمای آتیس نیز از جمله مراکز خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می باشد.

که کلیه خدمات آسانسور شامل:

گواهی استاندارد آسانسور را ارائه می نماید.

مرکز آتیس کلیه تعمیرات آسانسور شما را با یک تماس در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوست .

تعمیرات آسانسور شامل:

  • تعمیرات موتور گیربکس
  • تعویض سیم بکسل های آسانسور
  • تعمیر و تعویض فلکه هرزگرد
  • تعمیر و نصب درایو کنترل سرعت
  • تعمیر و نصب برق اضطراری و…

جهت نصب و راه اندازی انواع آسانسور کششی روملس، گرلس وهیدرولیک میتوانید با ما تماس بگیرید.

این مرکز کلیه خدمات خود را از نصب و راه اندازی تعمیر و تعویض با قیمتهای کاملا منصفانه و بهترین کیفیت ارائه می کند.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های:

۰۹۱۲۹۲۰۰۲۵۸

۰۲۱۴۴۰۳۲۳۲۰

۰۲۱۴۴۰۱۵۲۵۰

۰۲۱۶۶۵۶۰۰۶۹

تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

امتیاز دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =