شرکت آسانسور آتیس با استفاده از مهندسین مجرب و آموزش دیده و با اتکا به سابقه بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه ی آسانسور و پله برقی از جمله در تولید و مونتاژ و واردات آماده مشاوره و طراحی انواع آسانسورهای مورد نیاز طبق نیاز مشتریان خود می باشد.

با انجام محاسبات ترافيکی و در نظر گرفتن محدوديتهای ابعادی و ملاحظات اقتصادی برای پروژه هايی که در حال انجام ميباشند، سعی مي شود مناسبترين آسانسور یا پله برقی (بهينه ترين از لحاظ تعداد، ظرفیت، سرعت و نوع) که هم ملاحظات ترافيکی و هم ملاحظات ابعادی را مد نظر قرار دهد انتخاب شود.

پس از آناليز ترافيک و بررسی محدوديتهای ابعادی که بر اساس برداشت اطلاعات اوليه از طريق بازديد از محل و يا نقشه های ابعادی و مشاوره با کارفرما صورت ميگيرد، طراحی آسانسور براساس ويرايش دوم مقررات ايمنی آسانسورهای الکتريکی و مطابق با استاندارد اروپايی EN81 در سه فاز زیر انجام می شود.

محاسبات و نقشه کشی آسانسور قطعا پایه و ساختار اصلی برای نصب انواع آسانسور می باشد، زیرا مراحلی مانند آهنکشی و اندازه های چاه آسانسور و طراحی کابین آسانسور با توجه به این اندازه ها و ریل گذاری آسانسور و حتی موتورخانه و مکان موتور و زاویه آلفا و… کلیه این مراحل نیاز به نقشه کشی آسانسور دارد که از پیش طراحی شده باشد. در هنگام نصب آسانسور شرکت آتیس لیفت کلیه مراحل محاسبات آسانسور و محاسبه اندازه ها و نقشه کشی آسانسور بطور کاملا حرفه ای طراحی می شود.

Previous slide
Next slide