تعویض سیم بکسل ها (Replace the elevator tow wire) یکی از مهمترین بخش های مکانیکال آسانسورها می باشد. اگر تمام سیم بکسل ها، که روی فلکه موتورگیربکس یا گیرلس می افتد، آسیب دیده باشند باید عوض شوند.

ولی اگر یک یا چند سیم بکسل فلکه موتورگیربکس یا گیرلس آسیب دیده اند، باید کارشناس متخصص پس از بازدید از مابقی سیم بکسلها نظر دهد. اگر چنانچه مفتول های استرند سیم بکسل دچار شکستگی شوند به مرور زمان طول سیم بکسل زیاد می شود و همانطور که می دانید افزایش طول سیم بکسل به مرور زمان باعث بر هم خوردن تنظیمات آسانسور می شود.

در صورتی که شیار فلکه موتور متناسب با اندازه سیم بکسل ها نباشد، به مرور زمان فلکه موتور و سیم بکسل ها همزمان می بایست تعویض شوند که قطعا هزینه سنگینی برای مالک دارد. ترکیب محیط رطوبتی با گرد و غبار در اطراف سیم بکسل می تواند رنگ سیم بکسل را به رنگ قرمز در بیاورد.

عدم تزریق به موقع روغن مخصوص درون سیم بکسل ها باعث می شود که هسته کنفی داخل سیم بکسل ها خشک شود. گاهی وجود براده های آهن در زیر شاسی موتور، نشان دهنده این است که سیم بکسل ها و شیار فلکه موتور در یک راستا نیستند و این عدم هم راستایی منجر به تولید براده های آهن می شود.

نحوه افزایش طول عمر سیم بکسل های آسانسور

برای آنکه طول عمر مفید سیم بکسل ها را افزایش دهیم بهتر است که آن ها را در فواصل زمانی از قبل تعیین شده روغن کاری کنیم و به داخل هر سیم بکسل روغن مخصوصی را به وسیله پمپ روغن تزریق کنیم.

اگر چنانچه سیم بکسل ها از قبل توسط کارفرما خریداری شده اند، بهتر است که آن ها را در انبار و محیطی سقف دار و خشک و در جریان هوای مناسب و به دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری کنند. همین ابتدای کار توجه داشته باشید که تزریق بیش از حد روغن به سیم بکسل ها میتواند باعث خرابی آن ها شود.

بنابراین مطمئن شوید که این تزریق به اندازه باشد و هم.چنین پس از اضافه کردن روغن به سیم بکسل ها می بایست حتما مسئله سرخوردگی سیم بکسل های آسانسور بررسی شوند و بهتر است روی سیم ها علامت گذاری شود. سپس آسانسور را به پایین ترین طبقه بفرستید.

بعد آسانسور را به طبقه ای که قبلا قرار داشت برگردانید. و سپس سرخوردگی سیمها را با نگاه انداختن به مکان علامت گذاری شده روی سیم بکسل ها و چک کردن مسئله سرخوردگی بررسی کنید.

نکات مهم در تزریق روغن سیم بکسل

نکته بسیار مهمی که در تزریق روغن به سیم بکسل ها وجود دارد این است که:

  • زمانی تزریق روغن به سیم بکسل باید انجام شود که دمای هوای محیط حتما بیشتر از ۳۰ درجه سلسیوس باشد.
  • در خصوص روغن تزریقی باید متذکر شد که این روغن حتما باید مخصوص سیم بکسل های آسانسور باشند.
  • و به هیچ عنوان روغن نباید بیش از اندازه مایع باشد و باید از غلظت خوبی برخوردار باشد.
  • نکته آخر آنکه حتی در زمان اضطراری هم هرگز از روغن های دنده و روغن هیدرولیک استفاده نکنید .
  • و از سیم بکسل های دست دوم و تعمیری به هیچ عنوان استفاده ننمایید.

همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره رایگان و تعویض سیم بکسل های آسانسور با شرکت آتیس تماس حاصل نمایید.در بالا به اختصار به معرفی سیم بکسل نحوه روانکاری سیم بکسل و معرفی جزئیات آن پرداختیم. در ادامه به معرفی کامل:

  • سیم بکسل ها
  • نحوه تعویض سیم بکسل
  • زمان تعویض سیم بکسل
  • هزینه تعویض سیم بکسل
  • عمرمفید سیم بکسل
  • و تمامی مواردی که مربوط به سیم بکسل ها می شود آشنا می کنیم.
نکات مهم در تزریق روغن سیم بکسل
نکته بسیار مهمی برای تزریق روغن به سیم بکسل ها

یک سوال درباره تعویض سیم بکسل ها

اگه سیم بکسل به موقع عوض نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب افراد مختلف را در این زمینه می بینیم …
  • جواب افراد غیر متخصص
    1. برخی می‌گویند آسانسور سقوط می کند (80درصد اینو جواب میدن)
    2. یکی دیگر می‌گفت تعادل آسانسور به هم میخورد.
    3. یکی از آشنایان می گفت اگر سیم بکسل آسانسور خراب شود آسانسور به طور کامل از کار میافتد.
    4. دیگری اشاره می‌کرد مگر سیم بکسل هم خراب میشود.
  • پاسخ افراد متخصص
متخصصین زبده  براین باورند که عدم تعویض سیم بکسل در صورت خرابی می‌تواند تعادل حرکت کادر وزنه و کابین را دچار اختلال نماید. سیم بکسل ها پس از مدت ها استفاده مستهلک می شوند. بنابراین بهتر است با سیم های جدید و سالم تعویض شوند. تعویض سیم بکسل در زمان شکستگی سیم بکسل اهمیت دارد.
در برخی مواقع شکستگی ها با چشم قابل رویت نیست و باید با استفاده از دستگاه های مخصوص این شکستگی ها را بررسی کرد و اقدام به تعویض آنها نمود.

بهترین موقع برای تعویض سیم بکسل

زمانی که سیم بکسل ها دچار آسیب دیدگی می شوند ممکن است علائمی را از خود نشان می دهند.

  • در ساده ترین حالت سیم بکسل ها دچار استهلاک میشوند
  • برخی اوقات سیم بکسل ها دچار شکستگی می شوند
  • عدم تراز سیم بکسل و شیار فلکه باعث ایجاد براده‌های آهن می شود.
  • سطح آینه شدن سیم بکسل (صیقلی و صاف شدن سیم بکسل)
  • تغییر رنگ سیم بکسل
  • موقع سایش و خستگی سیم بکسل
  • عوامل خرابی سیم بکسل ها
  • استفاده از سیم بکسل ها در شرایط محیطی نامناسب
  • عدم نصب صحیح سیم بکسل
  • عدم استفاده از گارد یا محافظ
  • عدم کنترل و بازرسی به موقع در بازدید دوره ای آسانسور
  • استفاده از روغن نامناسب
  • عدم روغنکاری و گریس کاری
  • خوردگی سیم بکسل
  • فرسایش سیم‌بکسل
  • خستگی سیم بکسل
  • خارج شدن سیم بکسل از غلاف
  • اضافه بار بر روی سیم بوکسل
  • کیفیت پایین سیم بکسل

روش تعویض

برای تعویض سیم بکسل  مراحل بسیار پیچیده مهم و زیادی را باید به طور پیوسته و با دقت انجام داد. برای تعویض سیم بکسل آسانسور معمولاً تمام بخش های آسانسور باید تحت کنترل و بررسی قرار بگیرد. در اینجا به مراحل تعویض سیم بکسل اشاره خواهیم داشت.

اولین مرحله تعویض

در اولین مرحله تعمیرکار آسانسور باید روی کابین آسانسور برود. به صورتی که به تمامی قطعات کابین از جمله قاب وزنه تعادل آسانسور و کابین آسانسور اشراف کامل داشته باشد. در قسمت چاهک آسانسور باید کابین و قاب وزنه تعادل به صورت تراز قرار بگیرند.

با این نحوه قرارگیری تعمیرکار آسانسور ‌می تواند به راحتی سیم بکسل های معیوب و مستهلک را به داخل سطل بیندازد. تعمیرکار برای اینکه سیم بکسل را ببرد در ابتدا باید سیم بکسل را به سیم بکسل کناری محکم ببندد. ضمن اینکه باید حدود ۱ متر از فلکه هرزگرد فاصله داشته باشد.

چرا که در زمان برش احتمال ایجاد ضربه شلاقی ناشی از آزاد شدن سیم بکسل می تواند ایجاد خطر نماید. برای بستن سیم بکسل در هر مرحله از تعویض سیم بکسل باید سیم بکسل را به وسیله کرپی ها به سیم بکسل کناری ببندیم.

سپس برای برش سیم بکسل باید از قسمت کلمپس قفل شده اقدام نماییم. بعد از اینکه برش انجام شد کلمپس ها رابه ترتیب باز میکنیم سپس نوبت جابجایی سیم بکسل ها می شود. سیم بکسل مربوطه را بعد از برش با قیچی یا اره باید کلمپس های سیم بکسل را باز نماییم . آنگاه قسمتی از سر سیم بکسل که برش داده شده را رها کنیم.

نکته: سیم بکسل تعویضی در اینجا به سیم بکسل کناری باید از قبل قفل شده باشد.

مرحله دوم تعویض سیم بکسل

در مرحله بعد سیم بکسل های برش خورده را از از طریق فضای بازی که روی سقف کابین تعبیه شده به داخل کابین می‌اندازیم. بهتر است از سیم بکسل های مستهلک شده به عنوان زاپاس در یک محفظه نگهداری کنید.

انتقال تمام سیم بکسل به سطل بازیافت

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد زمانی که سیم بکسل ها از فضای سوراخ داخل سقف به داخل کابین انداخته شد. برای انتقال کل سیم بوکسل به کابین و جمع آوری آن باید زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا میرود ‌میتوانیم باقی سیم بکسل قدیمی را جمع کنیم.

زمانی که کابین به سمت بالا حرکت میکند قاب وزنه تعادل به سمت پایین میرود و منجر به حرکت آرام سیم بکسل به داخل کابین می شود. سرویس کار آسانسور تمامی مراحل فوق را با آرامش و حوصله و دقت کافی انجام دهد.

مهم: برای اینکه سیم بکسل ها به میزان لازم به سطل مواد زاید منتقل بشوند بهتر است تا در صورت عدم تنظیم تعمیرکار آسانسور از روی سقف سیم بکسل را بچرخاند تا موجب تنظیم انتقال سیم بکسل به سطل مواد زائد شود. در مرحله بعد باید اقدام به باز کردن دو سر سیم بکسل سمت قاب وزنه تعادل و کابین نماییم. دو سر سیم بکسل به وسیله سر بکسل به سقف چاه بسته شده است که باید باز شود.

برای این منظور کابین آسانسور به بالاترین سطح خود می رسد. که تعمیرکار باید مهره سربکسل سمت قاب وزنه تعادل را باز کند و سر بوکسل را به داخل چاه هدایت کند. سپس اقدام به باز کردن و آزاد کردن سر سیم بوکسل سمت کابین در داخل موتور می‌کنیم و بعد با راه کار قبلی از روش سوراخ عبوری سیم بکسل روی دال بتنی به سمت روی سقف کابین منتقل می کنیم.

پس از طی این مراحل تعمیرکار آسانسور سیم بکسل را از روی سقف کابین و از روی شیار فلکه کششی و هرزگرد به داخل محوطه موتور خانه و به سمت چاه هدایت می کند و به سمت مخزن مواد زائد داخل کابین انتقال میدهد.

انتقال تمام سیم بکسل به سطل بازیافت
کابین آسانسور و انتقال تمام سیم بکسل

تعویض سیم بکسل و نصب سیم بکسل جدید

بعد از اینکه سیم بکسل قدیمی را جمع آوری کرده و داخل سطل مواد زائد کردیم ،نوبت به انتقال سیم بکسل جدید به آسانسور می‌رسد. برای این منظور سیم بکسل جدید را وارد کابین می کنیم و بر روی پایه قرار می دهیم. تعمیر کاری که داخل کابینت آسانسور مستقر می باشد باید قرقره را به سمت سقف هدایت کند.

تعمیرکاری که روی سقف کابین مستقر می باشند سیم بکسل را گرفته و به بالا میکشد و در حین کشیدن به سمت فلکه هرزگرد منتقل می کند. نحوه انتقال و هدایت سیم بکسل باید کاملاً تنظیم شود. در ابتدا باید روی فلکه هرزگرد و بعد فلکه اصلی موتور عبور کند. به این صورت که فلکه هرزگرد دارای یک شیار خالی می باشد که سیم بکسل در این شیار قرار می گیرد . آنگاه از روی شیار خالی فلکه کششی رد می شود. انتهایی سیم بکسل هم از روی شیار فلکی کششی به سمت داخل چاه بر روی کابین منتقل می‌کنیم.

نکته: اگر آسانسور دارای موتور با پیچ مضاعف باشد بعد از عبور از فلکه کشش دوباره انتهای سیم بکسل به طرف فلکه هرزگرد منتقل می شود و با عبور از فلکه کششی موتور به سمت داخل چاه بر روی کابین انتقال می یابد.

در مرحله بعدی سیم بکسل باید توسط سربکسل به سقف چاه کنترل شود. پس از این کنترل تعمیرکار اقدام به هدایت کابین به سمت پایین می نماید تا اینکه به قاب وزنه تعادل برسد. بعد از تراز شدن قاب وزنه تعادل و کابین، سرویسکار به فلکه هرزگرد می‌تواند دسترسی داشته باشد.

روشهای اتصال سیم بکسل آسانسور به وسیله سر بکسل

برای این منظور به همان میزانی که از سیم بکسل نیاز داریم از روی قرقره برش میدهیم. برای جمع کردن سیم بکسل معمولا آن را به صورت عدد ۸ لاتین روی کف پا بین قرار می دهیم. این روش برش و مرتب کردن مانند ایجاد گشتاور در سیم بکسل باقیمانده داخل کابین خواهد شد.

روش های لول نگه داشتن کابین و قاب وزنه آسانسور

برخی اوقات ممکن است با وجود تعادل بین کابین و قاب وزنه تعادل تعمیرکار نتواند سیم بکسل اضافی را روی سقف کابین به خوبی مهار کند. برای این منظور بهتر است تا سیم بکسل در داخل کابین از قرقره باز و به آهستگی به روی سقف انتقال داده شود.

روش های لول نگه داشتن کابین و قاب وزنه آسانسور
تعادل بین کابین و قاب وزنه تعادل تعمیرکار

نکات مهم در جمع آوری سیم بکسل آسانسور

  • مرتب کردن سیم بکسل به صورت ۸ لاتین
  • استفاده از پوشش و محافظ برای کف کابین برای قرار گیری سیم بکسل
  • محافظت از سیم بکسل در برابر گرد و خاک و آلودگی های هوا

نحوه اتصال سیم بکسل آسانسور روی وزنه تعادل آسانسور

برای اینکه سیم بکسل آسانسور روی وزنه تعادل آسانسور قرار بگیرد باید انتهای آزاد سیم بکسل از روی شیار خالی فلکه هرزگرد قاب وزنه تعادل عبور کند. سپس سر دیگر سیم بکسل که در داخل کابین قرار دارد باید توسط تعمیرکار به روی سقف هدایت شود. تعمیرکار سر دوم سیم بکسل را از روی سقف از زیر فلکه هرزگرد قابل وزن تعادل رد می‌کند و روی شیار خالی مربوطه قرار می دهد.

روشهای عبور سیم بکسل از فلکه هرزگرد

بعد از اینکه سیم بکسل از فلکه هرزگرد روی قاب وزنه تعادل عبور می کند ،داخل کابین رفته به شکل هشت لاتین جمع می شود . سپس انتهای آزاد سیم بکسل از زیر فلکه هرزگرد قاب وزنه تعادل به وسیله تعمیرکار روی سقف وارد کابین آسانسور می شود. بعد به داخل کابین کشیده می شود و بقیه سیم بکسل در کف کابین به صورت هشت لاتین جمع می شود.

اجرت و هزینه تعویض سیم بکسل

هزینه تعویض سیم بکسل ها با توجه به:

  • نحوه سرویس و نگهداری آسانسور
  • بازدید دوره ای آسانسور
  • قطعات آسانسور
  • نصب قطعات آسانسور
  • هزینه قطعات مصرفی
  • نوع آسانسور
  • کاربری آسانسور
  • تعداد توقف های آسانسور
  • ارتفاع ساختمان
  • برند سیم بکسل
  • سیستم تعلیق آسانسور
  • نمره سیم بکسل
  • نحوه نصب سیم بکسل

متراژ سیم بکسل در نظر گرفته می شود.

روش های محافظت پس از تعویض سیم بکسل

  • نگهداری صحیح و بازدید دوره ای و ماهانه
  • روانکاری مناسب
  • گریس کاری منظم
  • استفاده از سیم بکسل با سایز مناسب در زمان نصب

برای محافظت و نگهداری از سیم بکسل ها بهتر است که کلیه بازدیدهای دوره ای و ماهانه آسانسور مورد بررسی قرار بگیرد. زیرا گاهی اوقات بر اساس کارایی بالا دچار فرسایش زودرس خواهد شد. استفاده از روان کننده های مناسب مانند گریس ها باید کاملاً مناسب با نوع سیم بکسل و شماره سیم بکسل باشد. بهتر است از برندهای معتبر و با کیفیت برای تعویض سیم بکسل  استفاده شود تا از طول عمر خوبی برخوردار باشد.

دمای مناسب برای روغن کاری سیم بکسل آسانسور

همانگونه که اشاره شد تزریق روغن سیم بکسل آسانسور باید در دمای متعادل و بیش از ۳۰ درجه سلسیوس باشد. دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین کیفیت روغن کاری را از بین خواهد برد. روانکاری منظم سیم بکسل ها موجب افزایش طول عمر سیم بکسل خواهد شد. بهتر است برای گریس کاری سیم بکسل آسانسور از از دستگاه WIREROPELUBRICATOR استفاده کرد.

خرابی سیم بکسل

خرابی سیم بکسل همین طور که قبلا اشاره شد ناشی از محیط آلوده به گرد و غبار ، کار زیاد ،عدم روغن کاری مناسب می باشد. به همین علت تعویض سیم بکسل اهمیت پیدا می کند. زیرا بررسی عملکرد سیم بکسل و رفع عیب آن موجب حفظ ایمنی بیشتر آسانسور خواهد شد.

خرابی سیم بکسل
محیط آلوده به گرد و غبار از دلابل خرابی سیم بکسل

 تعویض سیم بکسل به خاطر شکستگی سیم بکسل

گاهی اوقات در بررسی سیم بکسل های آسانسور با شکستگی سیم بکسل ها روبرو می شویم. شکستگی های سیم بکسل ناشی از پیچ خوردگی سیم ها، شکستگی و یا ترک خوردن فلنج قرقره یا به علت اضافه بار و شوک های ناگهانی وارد شده به آسانسور می باشد.

تعویض سیم بکسل به علت کشیدگی سیم بکسل

وقتی که در آسانسور اضافه بار بیش از حد باشد به طور مکرر این اضافه بار منجر به باز شدن سیم بکسل های تاب لنگ می‌شود و منجر به کشیدگی سیم بکسل خواهد شد.

تعویض سیم بکسل به علت شل شدن سیم بکسل

در اکثر مواقع اضافه‌بار ها می توانند آسیب های زیادی را به سیم بکسل آسانسور وارد کنند. از جمله علتهای شل شدن و له شدن سیم بکسل اضافه بار و یا شکل های وارد شده می باشد . همچنین شل بودن بلبرینگ های درام و یا وجود نقص در کلاچ و کشیده شده روی موانع می تواند منجر به له شدن سیم‌بکسل بشود.

آیا وقتی سیم بکسل خراب میشود صدا میدهد

بله زمانی که سیم بکسل دچار شک های بسیار کوچک میشوند ویا تغییر رنگ داده و فرسوده میشوند منجر به تولید صدا در سیم بکسل و یا طناب فولادی خواهند شد.

علت خوردگی سیم بکسل آسانسور

  • استفاده از روغن و گریس نامناسب
  • استفاده از روش های روغن کاری نامناسب
  • برخورد سیم بکسل با اسیدها و بازها که منجر به تعویض سیم بکسل خواهد شد

عواقب ناشی از شکستگی سیم بکسل

اگر سیم بکسل ها دچار شکستگی شوند بهتر است در این اقدام به تعویض سیم بکسل نمایید.

  • شکستگی های سیم بکسل ناشی از لق بودن قرقره ها
  • خمیدگی
  • وارونه
  • ضربه
  • وزن
  • خوردگی سیم بکسل در زمان تعویض سیم بکسل و یا نصب
  • پیچ خوردگی و صاف شدن مجدد
  • سرعت بسیار بالای سیم بوکسل
  • لرزش بیش از اندازه سیم بکسل
  • اضافه بار و شوک
  • انعطاف پذیری کم سیم بکسل
  • شکسته شدن سیم بکسل میشود
  • نحوه تشخیص شکستگی سیم بکسل

برای تشخیص شکستگی در سیم بکسل ها از دو روش می توان استفاده نمود:

  1. شکستگی و خوردگی سیم بکسل را می توان به صورت چشمی مورد بررسی قرار داد.
  2. بقا شکستگی ها با چشم دیده نمی شود و نیازمند استفاده از دستگاه میباشد.

انواع سیم بکسل آسانسور

  • سیم بکسل کششی : معمولاً سیم بکسل ها از انعطاف پذیری و نیروی قابل ملاحظه ای برخوردار هستند.
  • سیم بکسل اهنی: این سیم بکسل ها را در بیشتر آسانسور ها با کاربری های متفاوت می توان استفاده کرد.
  • سیم بکسل کششی با نیروی بالا: این سیم بکسل ها معمولاً برای ساختمان های با ارتفاع بالا که نیازمند سرعت زیادی هم می باشند می توان استفاده کرد.

انواع سیم بکسل آسانسور

ساییدگی سیم بکسل

  • ساییدگی سیم بکسل ها ناشی از عدم روغن کاری مناسب
  • استفاده از روغن های نامناسب جهت روانکاری و گریس کاری سیم بکسل ها می باشد.
  • سیم بکسل چونکه از روی فلکه ی کششی و هرزگرد عبور می کند منجر به ساییدگی آن خواهد شد .
  • در نتیجه نیازمند تعویض سیم بکسل خواهد شد.

علت کشیدگی سیم بکسل

سیم بکسل ها دارای یک استاندارد مشخص می باشد. اگر کشیدگی طولی بیش از حد باشد منجر به خوردگی و ایجاد سهام و تولید ارتعاشات ناشی از کشیدگی بیش از حد سیم بکسل خواهد شد که در نتیجه باید اقدام به تعویض سیم بکسل ها نمود. کشیدگی سیم بکسل ها به چند حالت ممکن اتفاق می افتد:

  • کشیدگی مختصر که در ابتدای امر استفاده از سیم بکسل اتفاق می افتد.
  • کشیدگی اولیه، این کشیدگی ناشی از استفاده در طول مدت زمان زیاد و  استفاده از آسانسور و سیم بکسل اتفاق می‌افتد.
  • کشیدگی نهایی، این کشیدگی ناشی از از وجود نیروهای مخرب در مدت استفاده رخ می دهد که می تواند منجر به خوردگی و آسیب سیم بکسل شود. که باید سریعا اقدام به تعویض سیم بکسل ها نمود.

زمانی که سیم بکسل دچار کشیدگی، شکستگی ،خوردگی ، فرسایش، زنگ زدگی، سفت شدن بیش از حد یا شل شدن بیش از حد می شود یا اینکه تاب بر میدارد می تواند تاثیر مستقیمی روی قطر سیم بکسل داشته باشد. هرچه قطر سیم بکسل کمتر باشد در نتیجه از کیفیت کمتری برخوردار خواهند بود.

چرا که مغزی سیم بکسل نازک میشود که باید سریعاً اقدام ای تعویض سیم بکسل ها شود. هرچه قطر سیم بکسل ها کمتر باشد دچار پارگی زودتر از موعد خواهد شد. برای استفاده از سیم بکسل با قطر مناسب باید قطر سیم بکسل با قطر همان دایره ای سیم بکسل که در آن‌ احاطه شده است یکی باشد.

تعویض سیم بکسل به دلیل خوردگی

خوردگی سیم بکسل ها به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله:

  • روغن کاری نامناسب
  • زنگ زدگی
  • رطوبت هوا

در صورت مشاهده هر گونه تغییر رنگ سیم بکسل ها و یا خوردگی سیم بکسل ها سریعاً بایداقدام  به تعویض سیم بکسل ها نمایید. چرا که در  اتصال هسته و رشته‌های آن تاثیر منفی می گذارد به باعث فرسایش داخلی میشود. شرکت اوج پیمای آتیس نیز از جمله مراکز خدمات سرویس نگهداری آسانسور می باشد.

که کلیه خدمات آسانسور شامل:

  • مشاوره و طراحی آسانسور
  • مشاوره و بازدید آسانسورهای قدیمی
  • بازسازی آسانسور
  • تزئینات کابین آسانسور
  •  صدور بیمه نامه آسانسور

گواهی استاندارد آسانسور را ارائه می نماید. مرکز آتیس کلیه تعمیرات آسانسور شما را با یک تماس در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوست . تعمیرات آسانسور شامل:

  • تعمیرات موتور گیربکس
  • تعویض سیم بکسل های آسانسور
  • تعمیر و تعویض فلکه هرزگرد
  • تعمیر و نصب درایو کنترل سرعت
  • تعمیر و نصب برق اضطراری و…

جهت نصب و راه اندازی انواع آسانسور کششی روملس، گرلس وهیدرولیک میتوانید با ما تماس بگیرید. این مرکز کلیه خدمات خود را از نصب و راه اندازی تعمیر و تعویض با قیمتهای کاملا منصفانه و بهترین کیفیت ارائه می کند. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های:

  • ۰۹۱۲۹۲۰۰۲۵۸
  • ۰۲۱۴۴۰۳۲۳۲۰
  • ۰۲۱۴۴۰۱۵۲۵۰
  • ۰۲۱۶۶۵۶۰۰۶۹

تماس بگیرید.